Népszerűek

Popular Posts

Chain Reaction - Fülszöveg

Tökéletes kémia - Fülszöveg

Entertainment

Follow US

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Download

Business

Lifestyle

Sports

Pages

Latest Post

Üzemeltető: Blogger.

Technology

Translate

Ads 468x60px

Social Icons

Keresés ebben a blogban

Featured Posts

Műfajok szerint

Kiadók szerint

Hogyan olvastam?

Magyar vagy külföldi?

A héten legnézettebb

Posted by : Deszy 2010. október 21., csütörtök

Mimi és Gergő kitárulkozott

A Sztárchat első vendége az X-Faktor elsőként kiesett duója, Mimi és Gergő volt. Kiderült, kit tartanak a legjobb énekesnek, és mi volt a legkínosabb élményük.

Egy tragédiának éltem meg abban a pillanatban a kiesést, és kisírtam magam egy évre előre – idézte fel Kőrös Mimi az X-Faktor élő adásának végső pillanatait –, de utána viszonylag hamar megnyugodtam. – Én igyekeztem tartani magamat – vette át Szakács Gergő a szót –, mert szeretek keményebbnek látszani, mint amilyen vagyok, de nem igazán ment… – Összességében azonban nagy lehetőségként tekintenek vissza a szereplésükre, és vallják: mentoruk, Malek Miklós kihozta belőlük a lehető legtöbbet. – Vele mindenképpen tartjuk majd a kapcsolatot! – mosolygott hálásan az utólag összerakott duó. Jövőbeli terveik kapcsán annyit árultak el, hogy mindenképpen folytatják az éneklést, és legkedvesebb víziójuk egy fesztiválon énekelni a nagyközönségnek.

Az élő webkamerás beszélgetés során a fiatalok tisztáztak néhány tévhitet is: – Sosem volt közöttünk semmi, és még nem tudjuk biztosan, hogy együtt folytatjuk-e az éneklést – sorolták a leggyakoribb kérdésekre a választ. A folyamatos összeboronálások ugyanis kellemetlenül érintik őket, hiszen mindkettejüknek komoly párkapcsolata van, és az X-Faktor ideje alatt alig jutott egy-egy lopott óra kedveseikre. Azonban ha a szerelemre nem is, a barátságok ápolására több idő jutott: – Janicsák Vecával, a szobatársammal nagyon jóban lettünk, és rengeteg közös vonásunk van. Ez nem csoda, hiszen mindketten mérlegek vagyunk – grimaszolt vidáman a szép énekesnő. – Veca édes volt, mert segített a fiúknak a mosásban – toldotta meg Gergő, aki elárulta, hogy ő pedig Takács Nikolast tartja a legjobb barátnak és férfihangnak egyaránt a csapatban. Abban pedig mindketten egyetértettek, hogy Veca a legjobb hangú énekesnő.

Kiderült továbbá, hogy míg Miminek Janis Joplin a példaképe, Gergőnek egy kosárlabdajátékos. – Magam is kosaraztam sokáig, csak azért hagytam abba, mert 28-szor volt bokaficamom. Ugyanis én már 12 évesen 182 centire nőttem, és ellazultak a szalagjaim – avatta be a nézőket Gergő. Mimi pedig a legutóbbi kellemetlenségéről számolt be: – Az élő adás napján reggel 9-től már a helyszínen voltunk, és nagyon izgultunk. Már megvolt a sminkünk, a frizuránk és a ruhánk is – amibe egyébként van beleszólásunk, ha nem tetszene valami –, így már csak a kikészített körömlakkom volt hátra. Megláttam egy másik tubust is mellette, azt hittem körömlakk-szárító, mert már kevés volt az idő a fellépésig. A végén persze kiderült, hogy nem az volt, hanem pillanatragasztó! – kacagott fel Mimi, megmutatva azóta is levakarhatatlan, kék körmeit.

Forrás: rtlklub.hu

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Szakács Gergő rajongói oldal - Kurumi Tokisaki - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -